Kompanija „Majkrosoft“ (Microsoft) otvorila je
vrata svoje nove društvene mreže za sve zainteresovane. Iako postoji već
godinu dana, Socl (izgovara se „socijal“) do sada su mogli da koriste
samo studenti, i to uz specijalan poziv, a tek sada je postao dostupan
širokoj javnosti.

Klikni za uvećanje (+)
U osnovi, Socl.com je najviše okrenut pretraživanju, ali ulepšanom, sa velikim brojem kolekcija fotografija i drugih zanimljivih sadržaja. Postovi koje korisnici kače poprimaju format kolaža od fotografija koje se pojave preko „bing“ pretraživača u vezi s određenim pojmovima.
Svaka slika ili video u kolažu ujedno su i linkovi i vode do originalnog sajta na kom se nalaze.
Nove društvene mreže samo niču Osim Socl.com, pojavilo se još par društvenih mreža od kojih je najzanimljivija - Fid (Pheed.com), o kojoj smo već pisali. Za kratko vreme je privukla veliki broj sledbenika jer omogućava i zaradu tako što će korisnici naplaćivati pregled sadržaja koji okače na profil. Treba pomenuti i mrežu Tandem (readytandem.com), namenjenu parovima. |
Želja čelnika ove mreže je da korisnici uživaju u pravljenju različitih kolekcija od fotografija do gif animacija, ali da ujedno mogu da koriste društvenu mrežu i na tradicionalni način.
U početku može delovati pomalo konfuzno, jer postovi izgledaju haotično bez naročitog reda i smisla, ali kao i za svaku novu stvar, potrebno je prilagođavanje.
Tu je još jedna opcija - „parties“, koja omogućava da nekoliko korisnika učestvuje u pregledanju određenog sadržaja i da pritom pričaju putem veb-četa. Ovo je neki vid „Guglovog“ Hengautsa (Google Hangout), koji povezuje više korisnika odjednom u video-razgovor, samo što je on vezan za određeni sadržaj.
Dizajnerski Socl izgleda prilično lepo i liči pomalo na društvenu mrežu Pinterest. U suštini, pokupio je sve najbolje od drugih mreža, ubacio nešto novo i postao dostupan svima. Zanimljivo i jednostavno, ali pitanje da li će privući dovoljan broj korisnika.
Нема коментара:
Постави коментар